wtorek, 7 sierpnia 2018

Playlista na na chill out...🌞🌞🌞

Salut!

Wpadłam na całkiem myślę dobry pomysł aby... zrobić kącik muzyczny.

W tej notce będą piosenki w stylu ROCK, który ja uwielbiam i pozwala mi on na wyłączenie się całkowite od tego co nas przytłacza i zasmuca.

Zacznijmy!

1.21st Century Blues – The Wombats

2. 400 Lux – Lorde

3.Bad Girl – Avril Lavigne, Marilyn Manson

4.Bug Eyes – Dredg

5.Powerless (feat. Becky Hill) – Rudimental, Becky Hill

6.Don't Cry (Original) – Guns N' Roses

7.Favor's Keeper – Index Case

8.Friday I'm In Love – The Cure

9. Patience - Guns N' Roses

10.Young & Dumb – Cigarettes After Sex

11Never Gonna Tell You – Teenage Bottlerocket.

12.Everything To Nothing - Live from SoHo – Manchester Orchestra

13.Knockin' On Heaven's Door – Guns N' Roses

14.Done with Love – Teenage Bottlerocket

15.Northern Lights – Thirty Seconds To Mars



To tylko moja lista piosenek, które pomagają mi się wyłączyć. Każdy powinien mieć taką własną.
Jak narazie to tyle. Do napisania!



pasIdéal 🐤💙

3 komentarze:

Aleksandra ♦ delicateshades.pl ♦ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Hm... Znam tylko dwie piosenki z tej listy; 8 i 13, ale to tylko oznacza jak długa muzyczna droga jeszcze przede mną :D Chętnie zapoznam się z resztą!

Amsoff pisze...

Playlista jest naprawdę świetna, całkowicie w moim klimacie! :)