niedziela, 12 sierpnia 2018

Zły dzień... Gorszy dzień...

Siemka!

   Czasem jest tak, że czujemy się jakby cały świat był przeciwko nam. Mimo, że pozornie wszystko wydaje się być okej jest okropnie. Często w takich chwilach mamy ochotę płakać i nie wiedzieć co ze sobą zrobić. Wszystko tak bardzo rani, ochota aby się poddać jest nie do pokonania.

NIE WOLNO !!!

Nie wolno się poddawać. Trzeba mieć twardą dupę, jeśli ma się zbyt miękkie serce.
Jak już płaczesz... to płacz. Poczekam chwilę.... Wroć tu jak już zabraknie Ci łez.
.
.
.
.
.
.
.
I co? Lepiej?
Czujesz się jakoś inaczej? Taka pustka od środka. Tą pustkę trzeba wypełnić nowym Tobą.
Poniżej zamieszczę 10 NAJLEPSZYCH piosenek (oczywiście według mnie), dzięki którym poczujesz się silniejszy/a. Ta pustka zniknie.


1. Sometimes She Cries - Warrant
2. Sex on Fire - Kings of Leon
3. No more Mr. Nice Guy - Alice Cooper
4. KILL4ME - Marilyn Manson
5. Take me out - Franz Ferdinand
6. Only Broken Heart - Warrant
7. Sex Aint Love - Warrant
8. Black Betty - Ram Jam
9. All My Brides Are Burning - Warrant
10. Eat Your Heart Out - KISS


A jeszcze niżej polecę film idealny na taki dzień...


Klub winowajców 

Znalezione obrazy dla zapytania klub winowajców

https://www.filmweb.pl/film/Klub+winowajc%C3%B3w-1985-31294

Opis filmu na filmweb ale osobiście bardzo polecam.


No... A więc to chyba na tyle. Chcę tylko dać krótki przekaz, że nie wolno się poddawać.
 Zdarza się też, że może powinieneś / powinnaś zmienić otoczenie. Czasem jest ono toksyczne a nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy.

Do następnego!




pasIdéal 🐤💙




o, przepraszam jeśli nie trafiłam w czyjś gust.

11 komentarzy:

Aspektywnie pisze...

Masz racje! Nigdy nie wolno się poddawać, zawsze trzeba mieć nadzieje i patrzeć na to pozytywnie. W chwilach zwątpienia zazwyczaj mówię sobie ze mogło być zawsze gorzej. Co do piosenek - już lecę ich słuchać!

Natka ! pisze...

W 100% się z Tobą zgadzam.
Gdy poddamy się raz, to zrobimy to po raz kolejny i kolejny.
Najważniejsze by zrozumieć, że walką i motywacją jesteśmy w stanie coś zdziałać :)
Z chęcią przesłucham propozycje piosenek.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

Klaudia Lisiecka pisze...

Uwielbiam piosenkę Kings of Leon i zawsze mnie podnosi na duchu :D

Pauli798 pisze...

Masz rację. :)

Zuzanna Jędra pisze...

Jak będę miała taki dzień to na pewno obejrzę sobie ten film :)
Mój blog-klik

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z Tobą w 100 %
Koniecznie muszę obejrzeć ten film.

Olciia99 pisze...

masz racje !!!<3
Zapraszam do siebie kochana <3
stay-possitive.blogspot.com

Odjechanestudia pisze...

Jasne że nie wolno się poddawać

Carrrolina pisze...

Masz rację :) Piosenki dobrałaś idealnie, a film dopisuję do mojej listy :) Szczerze mówiąc, nie miałam okazji jeszcze go obejrzeć.

Szyderca Włóczykij pisze...

Dokładnie... post na temat, ale muzykę motywacyjną mam troszkę inną;)
Jednak prawda... jak masz miękkie serce to obyś dupy nie miał szklanej.

Nika pisze...

Ja mam taki dzień, ale może coś się zmieni

youtube(subskrybuj)